LEVERTIJD

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
In Nederland en België ontvang je je pakje over het algemeen binnen 2 werkdagen na ontvangst van je betaling. Dit geldt alleen voor producten die op voorraad zijn. De meeste pakketten worden dezelfde dag nog door ons verzonden. Helaas komt het wel eens voor dat DHL of PostNL niet binnen 24 uur bezorgen maar de pakketten er een dag langer over doen. Daar kunnen wij helaas niets aan doen. Zeker rond de feestdagen is het belangrijk om op tijd te bestellen. 

Orders die op vrijdagavond of in het weekend worden geplaatst worden op maandag pas door DHL meegenomen en normalieter dinsdag afgeleverd. 

BESTELLING

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog een artikel toevoegen, kan dat?
Ja, je kan een artikel toevoegen zonder extra verzendkosten wanneer je deze dezelfde dag voor 15:00 uur besteld. 
Bij je tweede bestelling kies je voor de optie afhalen in Ede bij Hi Cutiepie en er worden dan geen verzendkosten berekend. Vermeld bij opmerkingen het bestelnummer waar je wat aan wilt toevoegen. 

Waarom is een artikel ineens uitverkocht als ik wil gaan betalen?
De artikelen in je winkelmandje worden voor je gereserveerd als je een afgeronde bestelling hebt voldaan. Het is theoretisch mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste artikel aan het bestellen zijn en net als in een echte winkel kan er maar één iemand met het artikel naar huis gaan namelijk degene die als eerste de betaalt. 

UITVERKOCHTE ARTIKELEN

Ik wil graag een uitverkocht artikel bestellen. Hoe werkt dat?
Voor de meeste artikelen geldt een levertijd van 2-3 weken. Stuur een mailtje naar info@hicutiepie.nl en laat ons weten om welk artikel het gaat. Wij nemen vervolgens contact met je op om te laten weten wanneer het artikel weer bij ons binnen komt.

Kan ik een uitverkocht of verwacht artikel reserveren?
Ja dat kan. Stuur een mailtje naar info@hicutiepie.nl en laat ons weten om welk artikel het gaat. Wij nemen contact met je op zodra het artikel bij ons binnen is. Mocht het artikel niet meer leverbaar zijn, waardoor het toch niet meer bij ons binnenkomt dan laten we dit zo spoedig mogelijk weten.

VERZENDING

Mijn bestelling ontvang ik als brievenbuspost terwijl ik pakketkosten heb betaald.
Mocht je bestelling als brievenbuspost tot 100 gram verzonden kunnen worden dan crediteren wij de te veel betaalde verzendkosten.

Kan ik een pakket rechtstreeks als cadeautje naar de ouders laten sturen?
Dat kan. Tijdens het bestellen kun je de naam en het leveringsadres van de persoon voor wie het pakketje is opgeven. Kies in het menu bij Boeken & kaarten voor 1 van de 3 gratis Hi Cutiepie-kaartjes en voeg deze toe aan je winkelwagentje. Type vervolgens tijdens het bestellen bij ‘opmerkingen’ welke boodschap er op het kaartje moet komen. Wij zorgen dat de cadeautjes of kraam-/zwangerschapsmand mooi ingepakt wordt, voegen het kaartje toe en zenden het pakketje naar de gelukkige.

Ik wil een pakket naar het buitenland laten verzenden, kan dat?
Het is mogelijk om een pakket direct naar het buitenland te laten verzenden. Zet bij opmerkingen het buitenlandse afleveradres. Wij zoeken vervolgens uit welke verzendopties er zijn en welke kosten hierbij komen kijken. Vervolgens nemen we contact met je op om te overleggen welke verzendoptie het voordeligste en beste is. De extra kosten voor het verzenden kunnen overgemaakt worden op ons rekeningnummer IBAN NL98 RABO 0137 9240 46 t.n.v. Madelief Brandsma grafisch ontwerp. Ook kun je van te voren mailen naar info@hicutiepie.nl. Wij zoeken dan de voordeligste verzendoptie voor je op en laten je weten wat het kost om naar het land van je keuze te zenden. 

RETOURNEREN EN PROBLEMEN

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Conform de wet op de verkoop op afstand heb je het recht om je aankoop te retourneren, zonder opgave van een motief. Lees hier onze voorwaarden.

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?
Als je bij ontvangst merkt dat er iets stuk is, neem dan binnen 24 uur contact met ons opnemen via info@hicutiepie.nl of 06-14897622. Na overleg kan je het pakje terugsturen en doen we het nodige om het product te vervangen.

Retourzendingen stuur je naar:
Hi Cutiepie
Buurtscheuterlaan 40
6711 HV Ede

Overmacht
Hi Cutiepie is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien zij daartoe gehinderd is door overmacht. Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan ernstige bedrijfsstoringen bij Hi Cutiepie en transportstagnatie.

OVERIGE VRAGEN

Ik wil graag een artikel bestellen van een merk dat jullie verkopen maar dat niet in jullie webshop wordt aangeboden. Kan dat?
In veel gevallen kan dit. Stuur een mailtje naar info@hicutiepie.nl en laat ons weten om welk artikel het gaat, vermeld hierbij duidelijk het merk. Wij gaan vervolgens kijken of we het artikel voor je kunnen bestellen bij onze leveranciers en nemen daarna contact met je op. Pas nadat je akkoord bent met de levertijd en prijs van het artikel zal het artikel door ons besteld worden en gelden de algemene verkoopvoorwaarden. 

Komen de kleuren van de producten altijd overeen met de geleverde producten?
De kleuren die je in de webwinkel ziet komen overeen met de kleuren van het geleverde product. Toch kunnen de kleuren op een foto die je op het scherm bekijkt er anders uitzien dan het product zelf. Dat hangt onder meer af van het schermtype en van je beeldscherminstellingen. 

 

Veilig bestellen en betalen met:
 

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2016 - 2024 Hi Cutiepie | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel